sr

Оптимизација пословних процеса

Оптимизација пословних процеса

Верујем да имате много јасних примера како један наизглед успешан посао претвара живот покретача или лидера у точак веверице. Успех је „мач са две оштрице“! Обилjе позива, одобренjа, поруџбина подразумева оптерећенjе које понекад негативно утиче на квалитет, сманjује ефикасност и као резултат тога утиче на репутацију компаније.

"Како веверици побећи из точка?"

Понекад постане смешно! Менаџер који је схватио потребу за привлаченjем технологија које могу да испразне оперативни систем не може месецима да посвети дужну пажнjу овом питанjу и као резултат тога остаје заглавлjен у истом точку.

Хајде да покушамо да схватимо да ли постоји излаз из ситуације и које кораке треба предузети с обзиром на недостатак времена и могућности да се посвети дужна пажнjа овом питанjу.

1) Уклjучујемо стручнjака за идентификацију пословних ланаца и разраду фаза сваког процеса предузећа. Трошкови рада специјалисте, у зависности од искуства и квалификација, износе од 150.000 до 500.000 рубалjа месечно, али на основу резултата рада овог другог, можете наставити далjе.

2) Идентификација фаза производнjе које захтевају оптимизацију и технологије које омогућавају да се то постигне. У овај процес је уклjучен специјалиста који је у станjу да идентификује, процени и квантификује штету за предузеће у одређеној тачки „застоја“.

3) Сада имате листу у којој су ланци за оптимизацију уписани по приоритету. Привлачимо стручнjака који је у станjу да ради кроз сваки ланац, нуди технологије које нам омогућавају да решавамо проблеме и изражавамо економску изводлjивост у бројевима.

4) Имате листу проблематичних области и метод за нjихово елиминисанjе. Ангажујемо техничког директора који, након што се упозна са прорачунима, може дати архитектонско-техничко оправданjе, фазе и оквирне временске оквире за израду и реализацију.

Као што следи из горе описаног, процедура захтева време и свакако ће имати трошковно компоненту, међутим, ако постоји економска оправданост, неће бити тешко донети одлуку.

Примери оптимизације

Систем за договаранjе услова уговора

Ово технолошко решенjе предвиђа могућност интеракције између страна приликом договаранjа услова уговора. Као што знате, уговори се састоје од делова у којима су прописани услови. Приступ припреми документа је омогућен под одређеним ауторизационим подацима (логин и лозинка). Свака страна може да унесе измене у документ, које подлежу одобренjу друге стране користећи опцију „прихвати промене“. Све промене и нjихов редослед се бележе и евидентирају у дневнику. Документу може приступити било која страна, било са личног рачунара или са мобилног уређаја. Нема потребе да губите време на путованjе до канцеларије и непродуктивне састанке.

Аутоматизација тока докумената

База клијената, много пратеће документације, историја интеракције којој је потребан приступ у било које време и са било ког места. Решиво! Очигледне предности су у томе што нема потребе за складиштенjем документације на канцеларијским радним рачунарима – све је шифровано у облаку и доступно само овлашћеним корисницима (са посебним правима приступа) уз дозволу администратора. Унутар система се могу имплементирати корисне функције које штеде време као што је „креирај фактуру“ и слати примаоцу у складу са подешаванjима (у форми погодном за потонjе).

Системи интеракције између дивизија предузећа

Очигледно је да свако оделjенjе обавлjа функције које су му доделjене. Добавлjачи имају своју базу добавлjача и алате за интеракцију са нjима. Продавци комуницирају са купцима итд. Нема ништа непријатније од недостатка могућности праћенjа ефикасности, али то се може решити ако производни задаци подлежу обавезној регистрацији кроз „систем за праћенjе поставлjанjа и реализације задатака“. Овакав приступ ће вам омогућити да заборавите на потребу да претурате по свом поштанском сандучету (систем је интегрисан са сервером поште); захтев који сте добили са контакт форме веб сајта компаније не може бити сахранjен, већ ће постати један од задатака у ред који се не може избрисати, већ се може само проследити специјализованом специјалисту и тада уз обавезно навођенjе разлога за преусмераванjе. Постаје могуће пратити статус и ефикасност рада запослених у предузећу од стране шефа оделjенjа и предузећа у целини.

Партнерски програм

Алат за привлаченjе купаца и повећанjе продаје је срце сваке комерцијалне структуре, са могућим изузетком монополиста сировина, али с обзиром на недостатак рудника дијаманата, гасних или нафтних бушотина, морамо обратити пажнjу на ову тачку.

Најпрофитабилнији облик сараднjе је, наравно, модел „плаћанjе процента од продаје“, али то не можете учинити без посебних алата.

Чланци категориjе

Развој веб-алата

Развој веб-алата

Развој било ког дигиталног, веб-базираног алата починjе од израде техничке спецификације. Под техничком спецификацијом се мисли на јасну формулацију, опис који уклjучује намену коначног производа за потрошача. Профилисани стручнjа...
2022-10-22
Више
Какав веб алат вам је потребан?

Какав веб алат вам је потребан?

Веб локација, веб сервис или веб платформа? Хајде да одлучимо! Сваки алат има своју сврху и надам се да ће вам овај чланак помоћи да болjе разумете разлику. Продајна страница У суштини картица једне или услуге са очигледним приказ...
2023-08-18
Више