Оптимизација транспортне логистике
Координација и накнадна обрада захтева за превоз користећи преписку путем е-поште је дуготрајна и не дозволjава нормалну интеракцију између свих учесника уклjучених у процес.
Пријем захтева за превоз је само почетак. Потребно је прикуплjати, систематизовати и обрадити податке. У случају међународног транспорта, неколико високо специјализованих специјалиста је уклjучено у горе поменути процес.
Поред менаџера који надгледа пријаву, у процес су уклjучени царински посредници и представник компаније за превоз. Знате какве задатке сви имају без мене, али ће вероватно бити корисно знати да смо успели да значајно поједноставимо и убрзамо процесе.
Почнимо са захтевом за транспорт који се састоји од адресе испоруке и испоруке, као и података о терету. Очигледно, користите различите канале да бисте привукли клијенте, а захтеви долазе у телеграм четовима, телефоном и електронском поштом.
Замислите да сваки горе описани догађај аутоматски креира захтев који могу истовремено да обрађују високо специјализовани стручнjаци, а интеракција се евидентира као у групном ћасканjу.
Брокер и представник превозника су повезани након уласка у асортиман производа. Брокери, преко интерфејс алата, траже од клијента документе потребне за царинjенjе. Представник превозника, који има потребне податке, нуди цену. Сви документи неопходни за обраду доступни су на једном месту без сланjа е-поштом, како са рачунара тако и са паметног телефона.
Брокери и представник превозника добијају приступ подацима апликације преко линка за позив или се могу повезати преко интерфејса.