Развој веб-алата
Развој било ког дигиталног, веб-базираног алата починjе од израде техничке спецификације. Под техничком спецификацијом се мисли на јасну формулацију, опис који уклjучује намену коначног производа за потрошача. Профилисани стручнjаци одређују прихватлjива ui/ux решенjа и технологије.
Пример техничке спецификације производа
„Треба да се развије алат за примопредају деталjних захтева од потрошача робе/корисника услуга оператеру с могућношћу да се користи преко веб претраживач паметних телефона и стоних рачунара“.
*Ова формулација јасно описује намену коначног производа, а далjе руководилац пројекта тражи од наручиоца услуге деталjе потребне за пројектованjе.
Прикуплjанjе захтева и података
Ова фаза налаже саставлjанjе списка података који се примају и предају, методе доставе и обраде. Према резултату ће бити одређени потребни интерфејсови за интеракцију који могу да буду реализовани у виду демо верзија – „техничких скица“. Затим се процесу приклjучује технички директор и архитекта чији су задаци одређиванjе архитектуре и технологије које одговарају захтевима производа (оптерећенjе, брзина рада итд.) уклjучујући и могућност скалиранjа.
*Овај опис би могао да изгледа као сувишан, међутим, лjуди који имају лоше искуство с тим радије ће радити управо према овом сценарију што ће омогућити да се добије архитентонско-технички опис који уклjучује рокове и цене радова.
Развој и увођенjе различитих веб-технологија у производни процес омогућава да се значајно сманjе трошкови, квалитетно поболjша брзина интеракције профилисаних стручнjака и клијената компаније у свим областима делатности. Сваким профилисаним оделjенjем компаније управлjа стручнjак који је искусан у свом послу.
Наше IT оделjенjе
Ову област делатности контролише руководилац компаније који иза себе има импозантно искуство (више од 25 година) у развоју софтверских и хардверских решенjа наменjених за сманjенjе оперативног оптерећенjа ускопрофилисаних стручнjака, квалитетне организације бизнис процедура и управлjанjа документацијом.
Сараднjа мора да буде пријатна, продуктивна и исплатива како за извршиоца тако и за клијента, што захтева проучаванjе свих ланаца интеракцијских процеса и траженjа технолошких решенjа.
Захвалjујући односима стеченим кроз године рада с ускопрофилисаним стручнjацима ми смо у могућности да предамо на развој и имплементацију сложене софтверске и хардверске производе. Овај сајт (клијентска апликација) је у почетку био замишлjен као интерактивни образац за аутоматизацију пријема захтева за обрачун цене превоза, међутим, сада се већ остварује као аутоматизовани систем интеракције учесника процеса (CRM).