sr

Какав веб алат вам је потребан?

Какав веб алат вам је потребан?

Веб локација, веб сервис или веб платформа? Хајде да одлучимо! Сваки алат има своју сврху и надам се да ће вам овај чланак помоћи да болjе разумете разлику.

Продајна страница

У суштини картица једне или услуге са очигледним приказом информација о производима и функционалности која омогућава кориснику да изврши куповину или наручи.

Намена: Квалитетна и очигледна презентација производа или услуге на свим врстама уређаја и очигледна опција за корисника да изврши куповину или наручи.

Технологије: Уз правилан дизајн, такав алат може да имплементира дизајнер, хтмл дизајнер распореда + прилично мало јс-а

Монетизација: Снабдеванjе цилjаног саобраћаја са тематских ресурса и рекламних мрежа ће обезбедити продају за коју је овај алат развијен!

Визит-карта

Информације о организацији распоређене у секције.

Намена: Очигледно за корисника пласиранjе информација о типу организације: врсте делатности, облици власништва, банковни подаци и контакти.

Технологије: Уз правилан дизајн, такав алат може да имплементира дизајнер, хтмл дизајнер распореда + прилично мало јс-а

Монетизација: Доставлjанjе цилjаног саобраћаја из тематских директоријума и рекламних мрежа ће обезбедити привлачност клијената потенцијално заинтересованих за услуге компаније, због чега је овај алат развијен!

Именик

Информације о помоћи поделjене у оделjке.

Сврха: Навигација кроз теме помоћи је очигледна за корисника и, по могућности, претраживанjе помоћу клjучних фраза.

Технологије: Уз правилан дизајн, такав алат може да имплементира дизајнер, хтмл лаиоут дизајнер, програмер и само мало јс-а

Монетизација: Такве алате воле претраживачи и, ако се правилно применjују (мапа сајта), они су добро индексирани од стране последнjег, што осигурава да се појавлjују у резултатима претраге! Именици се монетизују од продаје рекламног простора, линкова ка производима и услугама партнера, због чега је овај алат развијен!

Раднjа

Витрина са излогом робе или услуга!

Сврха: Очигледна сврха за корисника је могућност претраживанjа и куповине производа или услуге.

Технологије: Постоји много готових решенjа, и схареваре и плаћених. Схареваре, као и плаћени, увек захтевају поболjшанjа (оптимизација упита, брзине, графике итд., итд.), али су веома згодни за тестиранjе хипотеза попут „мој производ је дефинитивно тражен“.

Монетизација: Овде је све јасно! Обезбеђује излаганjе робе у излогу и обезбеђује продају.

Чланци категориjе

Оптимизација транспортне логистике

Оптимизација транспортне логистике

Координација и накнадна обрада захтева за превоз користећи преписку путем е-поште је дуготрајна и не дозволjава нормалну интеракцију између свих учесника уклjучених у процес. Пријем захтева за превоз је само почетак. Потребно је п...
2023-11-08
Више
Развој веб-алата

Развој веб-алата

Развој било ког дигиталног, веб-базираног алата починjе од израде техничке спецификације. Под техничком спецификацијом се мисли на јасну формулацију, опис који уклjучује намену коначног производа за потрошача. Профилисани стручнjа...
2022-10-22
Више