Какав веб алат вам је потребан?
Веб локација, веб сервис или веб платформа? Хајде да одлучимо! Сваки алат има своју сврху и надам се да ће вам овај чланак помоћи да болjе разумете разлику.
Продајна страница
У суштини картица једне или услуге са очигледним приказом информација о производима и функционалности која омогућава кориснику да изврши куповину или наручи.
Намена: Квалитетна и очигледна презентација производа или услуге на свим врстама уређаја и очигледна опција за корисника да изврши куповину или наручи.
Технологије: Уз правилан дизајн, такав алат може да имплементира дизајнер, хтмл дизајнер распореда + прилично мало јс-а
Монетизација: Снабдеванjе цилjаног саобраћаја са тематских ресурса и рекламних мрежа ће обезбедити продају за коју је овај алат развијен!
Визит-карта
Информације о организацији распоређене у секције.
Намена: Очигледно за корисника пласиранjе информација о типу организације: врсте делатности, облици власништва, банковни подаци и контакти.
Технологије: Уз правилан дизајн, такав алат може да имплементира дизајнер, хтмл дизајнер распореда + прилично мало јс-а
Монетизација: Доставлjанjе цилjаног саобраћаја из тематских директоријума и рекламних мрежа ће обезбедити привлачност клијената потенцијално заинтересованих за услуге компаније, због чега је овај алат развијен!
Именик
Информације о помоћи поделjене у оделjке.
Сврха: Навигација кроз теме помоћи је очигледна за корисника и, по могућности, претраживанjе помоћу клjучних фраза.
Технологије: Уз правилан дизајн, такав алат може да имплементира дизајнер, хтмл лаиоут дизајнер, програмер и само мало јс-а
Монетизација: Такве алате воле претраживачи и, ако се правилно применjују (мапа сајта), они су добро индексирани од стране последнjег, што осигурава да се појавлjују у резултатима претраге! Именици се монетизују од продаје рекламног простора, линкова ка производима и услугама партнера, због чега је овај алат развијен!
Раднjа
Витрина са излогом робе или услуга!
Сврха: Очигледна сврха за корисника је могућност претраживанjа и куповине производа или услуге.
Технологије: Постоји много готових решенjа, и схареваре и плаћених. Схареваре, као и плаћени, увек захтевају поболjшанjа (оптимизација упита, брзине, графике итд., итд.), али су веома згодни за тестиранjе хипотеза попут „мој производ је дефинитивно тражен“.
Монетизација: Овде је све јасно! Обезбеђује излаганjе робе у излогу и обезбеђује продају.